oh belog

Sunday, March 1, 2009

korang setuju atau tak?

hi.... serapan lengkongggggg!!!!
jawab pe??
ha... jawablah lengkong semalammmm!!!

ade org kate.....
kat dunia ni lelaki cume ada 2 jenis je
yang pertama buaya
n yang kedua is pondan
cuba korang fikir-fikirkanlah
dari pandangan aku sendiri... pendapat tu ada betul n salahnya jugak
macam org kate.... susah betul nak jumpa lelaki yg betul2 lelaki sekarang ni
kadang2 kita rase lelaki tu dah cukup lelaki.....
tapi rupa-rupanya kacukan buaya.
n kadang2 kita rase lelaki tu normal....
rupa2nye mak ayam besar.

tapi....
betul ke lelaki yg betul2 lelaki alias tulin ni da pupus?
aku pun tak tau walaupun aku ni sendiri lelaki
tapi aku pun tak tau kebenaran hal ni
mungkin ape yg aku tulis ni macam tak menyebelahi pihak lelaki...
tapi aku tak berniat langsung nak jatuhkan martabat org lelaki
kalau tak same je macam aku nak kutuk diri sendiri
tapi .... lelaki2 kat luar sane tu... fikirlah sendiri
kau ni lelaki kacukan buaya... atau kacukan mak ayam sebenarnye
or... kalau korang rase yg korang tu tulen...
boleh tak tolong bagi tau ciri2 ketulenan anda yg tak ade pade kacukan mak ayam, mahupun kacukan si buaya.
so... bolehlah kita tengok kebenaran pendapat kat atas tadi.

ok.....
sekarang perempuan pulak.
jangan rase yg korang takde masalah macam ni....
ramai puan-puan sekarang dah berubah jadi tuan-tuan...
tapi aku still tak faham coz si 'tuan-tuan' ni saje2 or betul2 anggap diorang ni 'tuan-tuan'
sebabnye... kadang2 kan.... ade jugak puan-puan dari kalangan 'tuan-tuan' ni yg sopan sebenarnye.

wahai 'tuan-tuan',
apakah yg cuba anda tunjukkan sebenarnya?
korang mmg nak jadi tuan-tuan ke, or korang saje je berlagak tuan supaya tak diganggu oleh mister kacukan buaya kat atas tadi?
aku tak paham
boleh tak sesiapa bagi jawapan tuk aku

ok....
tujuan aku tulis bende2 kat atas tu sebenarnye bukannye nak kutuk or perli sesape pon
aku just nak luahkan pendapat n ape yg ade dalam kotak pikiran aku ni je
ungkapan 'lelaki yg 2 jenis ' tu pun bukannye keluar dari mulut aku
aku ade terbace kat mane ntah hari tu
so ape kate korang kuarkan pendapat korang pulak pasal hal2 diatas tadi.
ok itu saja
da.......
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

1 comment:

kenet! said...

oh,,

betol2..

stuju!