oh belog

Thursday, October 22, 2009

tanpa 'title'

haiiii................... serapan lengkonggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!
upssss asyik salah je
assalamualaikum!

mood aku tak berapa baik hari ni
there is a lot of thing to do and ive to think about
omg
i feel so tired and exhausted

i wanna sleep!!!!!!!!!!
i wanna go homeee!!!!!!!!!!!!!!
hmmmmmmmmmm

but ive got an 'ilham' today

dalam kalut2 ni, aku sempat luahkan segala ape yg aku rase ni dalam satu sajak
tapi aku sendiri tak tahu ape tajuk sajak ni
lantaklah.


TANPA 'TITLE'

kucoretkan segala yg terbuku di hati
yang terpandang
yang terdengar
yg terasa
yg terfikir
yg terkenang

apakah semua ini?
aku tak mengerti
sesak
berdebar
kosong

gila.
adakah aku sudah gila?
tidak!
aku tak mahu!
aku tak mahu!

bagai pemabuk sasau aku berjalan
fikiran tak henti berputar
berpusing
berpinar
mencari dimana arah yg sepatutnya kutuju
kulalui
kuhayati

namun kekusutan itu tak kutemui penghujungnya
hanya memegang permulaannya dengan penuh penyesalan
membodohi diri sendiri
mencaci hina

pergi!
aku tak mahu terus dihantui
pergi!
jauhi diriku
keluar dari nadi2ku
walaupun terhenti, biarkan nafasku suci

biar kusendiri
mencari diri
menyanjung ilahi
xkan kutangisi
biar kau pergi
biar kubenci

xkan kusesali
pergi!
jangan berhenti
akan kuterusi
akan kulalui
terus pergi, melangkah kaki
jangan kau berpaling lagi!
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

No comments: