oh belog

Monday, June 27, 2011

hamba

Tawa riangmu
Herdikkan melulu
Buat resahku xmenentu
Buat aku benci diriku

Lihat insan hina ini
Lihat apa yg terjadi
Semuanya dari acuanmu
Semuanya dari benci dusta kamu

Dan aku adalah aku yang sekarang
Hasil dari pedih benci
Jauh dari yang dulu-dulu
Jauh dari hina cerca dulu

Pandang tepat ke sini
Acuanmu menjadi
Sebaik yang sebelumnya
Sekejam dari yg kau sangka

Terima tabik hormat ini
Kerna ini yang terakhir kali
Buatmu pemusnah jiwa suci
Kini aku bebas berlari
Usah sesali semua
Kerna itu bukan sia-sia
Aku bukan lagi sang hamba
Merana, merintih meminta

Bebas: deedymyself.




aku harap sgt gitar aku ada pada aku skrg! haraaap sgt!
biasanya aku akan tulis lagu selepas aku dapat melodinya
sebab aku xpernah cuba cipta melodi berdasarkan lirik yg telah siap

tapi kali ni lain
lirik kat atas ni.. aku sgt mahukan melodi untuknya. sangat!!
sebab itulah ape yg aku rasa sekarang
owh i miss my 'gee'
gitar aku yg aku tinggal kat perak tu..

hamba..
aku bukan lagi hamba.
harap aku jumpa melodi yg seswai untuk ini.
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

3 comments:

farah wahida said...

wat lagu untuk ak lak...=p

arora said...

jiwa2 ko nie..

DEEDYmyself said...

cik arora oi... aku mmg jiwa2 pon! haha