oh belog

Tuesday, November 24, 2009

hai, serapan lengkong!

hmmmmmm.........
terkadang aku terfikir
better aku senym ke masam je?

penat juga kadang2
kenapa mesti sembunyikan semua dari aku?
aku ni siapa?
ye aku faham aku still belum cukup dewasa untuk semua tu
tapi aku dari kecik da tahu semua masalah ni
salah ke kalau aku nak tahu?semua itu tentang aku.
mestilah aku nak tahu

kelakar lah
aku tertipu je selame ni
sebab tu aku sayang n hormat kat dia
tapi bila aku tahu semu ni.....
aku tak tahu ape nak buat,
kepercayaan tu tiba2 lesap
tapi.........

kenapa mesti sembunyikan?????
aku ni siapa???
kau boleh bagi semua alasan tu
tapi aku ttp xboleh nak terima
please r.... aku da besar n insyaallah da boleh fikir ngan matang
jgn r buat semua ni macam aku masih budak sepuluh tahun
even masa aku sepuluh thun pun bende ni da berlegar2 kat kepale aku
sorry r kat sape2 yg bace ni coz aku mmg xde tempat lain nak cakap semua ni
selain kat sini.
rase selamat kot

kadang2 aku rasa aku nak pendam je bende ni semua.
but aku rasa aku perlu luahkan kat someone
tapi siapa yg seswai jd someone tu pun aku xtau
just kat sini
yes. just kat sini
sorry

kalau rase menyampah n xnak bace just ignore je bende ni
aku xkesah
hmmmmmmmmmm

bodoh r aku ni
kadang2 aku rase ape yg diorang buat tu betul.
sembunyikan semua bende tu supaya aku sayng n hormat dia
tapi kalau nak sembunyi biar sembunyi betul2!
kenape mesti.......... hmmmmmmmmmmm

senangnye kau bercakap
ye mmg senang
bagi orang lain bende tu lucu
tapi bagi aku tak
mmg senang untuk orang tu sebut coz dia tak lalui semua ni
tapi please kalau nak sebut pun jgn depan aku
kau buat aku rasa macam pembunuh la sengal!
puas r hati kau sekarang??
puas r?

ade aku kesah?
eh aku da puas r menangis
biar r orang cakap aku ni kuat menangis ke, kilang air mate ke
aku xkesah
sebab korang tak faham
aku benci semua benda jadi macam ni
lantak r kalau kau suke
tapi ni dunia aku. hidup aku
please r jgn kacau
please r faham

just let me be what ever i want it to be
jgn buat aku terus rasa bersalah
19 tahun beb
ingat senang ke aku tempuh 19 tahun ni?
kau tahu ape?
yang kau tahu .......
hmmmmmmmmm
malas aku nak cakap.
cukup r aku ada ayah, mak, abang akak, adik n kawan2 aku
kau.......... boleh jalan!

please r faham
aku tengah buntu
terus hormat or just ignore dia?
tapi......
aku rasa aku tetap hormat dia
walau ape berlaku itulah yg akan aku buat
mungkin pendirian aku boleh berubah bila2 masa
biar r org nak cakap aku lalang yg kene tiup angin
aku tak kesah
buat masa ni biar aku fikir dulu!
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

2 comments:

nyenglalala said...

hai D,
lame x dga cite ko.
heh. msala pe ag neh eh.
kdg2, msalah neh nmpak berat sgt sbub kite tlalu byk pk gle.
tke dis thing easy, mybe bnd akn jd easy la kot.an.
hee.
ak mmg mybe x phm pape. o x patot sebok sbub ak x ase pe ko ase. p still, musibah tuh xkn ALLAH turunkan kt hambaNYA law DIA tawu, org tuh taley hendel.ok. ko nole pnye.heeor8;) fightg!

DEEDYmyself said...

ntah r nyeng. aku pun tk faham sebenarnye . kadang2 aku fikir kenape sume bende ni jadi kat aku. tapi bila kau fikir balik lg ramai org yg kene lebey teruk dari aku. anyway thankz! fighting! gambarimas!