oh belog

Tuesday, December 1, 2009

kerna kau satu

hai serapan lengkong!!!!!!!!!!!!!!
hari ni first time aku upload video kat dalam blog ni
bukan video sembarang tau
nilah citer2 aku dari dulu
aku selalu berangan nak nyanyi lagu yg aku cipta sendiri
n selepas 19 tahun.... impian aku tercapai juga
walaupun lagu ni cam bodoh2 je
tapi aku puas hati
puas sgt
sorry coz bunyi gitar ni sumbang
almaklumlah org baru belajar
apepun kalau korang da tengok video ni silalah komen ye kalau sudi
aku terime baik ke buruk komen tu

KERNA KAU SATU
kekasihku hanya engkau yg satu
didalam beribu hanya kau dimataku
jgn pernah kau dustai aku
biar apa terjadi setia padaku
kekasihku jgnlah ragu dan malu
sudikah dirimu mengisi hidupku?
kupersembahkan laguku untukmu
biar kau membisu, kutetap menunggu
janganlah engkau terus membisu
janganlah engkau terus tersipu
kerana dirimulah yang selalu kurindu
kerana dirimulah yg selalu kumahu
kekasihku kau tataplah mataku
moga kau temukan keikhlasan hatiku
katakanlah kau juga begitu
agar kita berdua kan bisa menyatu
janganlah engkau terus membisu
janganlah engkau terus tersipu
kerana dirimulah yg selalu kurindu
kerana dirimulah yg selalu kumahu
kerana dirimu yg mencuri hatiku
kau satu tiada ragu dikaulah sayangku
lagu: deedy
lirik: deedy
p/s: untuk siapa lagu ini ditujukan? jgn tanye coz masih belum ade lagi. hu3
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

No comments: