oh belog

Tuesday, February 15, 2011

jual ikan


mari!

mari!

mari!!

aku 'jual ikan' sekarang

jangan tanya kenapa

sebab aku da bosan kena tendang!

aku rasa aku da cukup bisnes mahal dari dulu

tapi still kena tendang juga

haih xcukup mahal ke?

ok fine!

lepas ni aku mahal

nak discount??? pegi mati!!

cukup sudah jaga hati org

cukup sudah ambil berat pasal org

lepas ni aku 'jual ikan'

so maaf xdapat nak layan

coz aku busy

bisnes xcukup tangan

peribahasa kata,

beri betis, nak paha

ok, lepas ni aku 'jual ikan'

kau nak betis ke, peha ke,

xde lagi ye!!

mintak maaf sesangat!

nak sesungut aku bagi!

terasa aku sudah cukup jahat

selama ni aku rasa aku jahat

heran camne aku dikuis jugak?

ok fine

lepas ni aku jadi lagi jahat

jangan tanya kenapa

sebab kau paksa aku begitu

90%

80%

70%

haih banyaknye discount aku bagi

lepas ni....

10% pun belum tentu kau dapat

jangan marah sebab aku da cakap awal2

jangan hairan sebab aku dah pesan dari awal

sakit kena pijak

sakit kena hinjak

mungkin selama ni kau jual tenggiri,

kerisi

patin,

keli

hahahahaha x relevant lagi

xkelas langsung!!

bankrupt kau pasni!!

sebab aku jual arowana

aku jual flower horn

aku jual goldfish

kau ada??

kelas gitu!!

haih rasa teruk pulak tulis camni

tapi ade aku kesah?

kau yg buat aku jadi camni

aku dah sedia 'format' diri

lepas ni if aku cakap"aku busy"

if aku cakap "p buat sendiri!"

if aku cakap "pegi mati"

jangan kecil hati

sebab aku mmg busy

'jual ikan' sana sini

macam beyonce cakap

"listen, im more then what, you made of me"

macam tu akan nyanyi depan muka kau lepas ni

sorry!

p/s: note ini untuk specific person sahaja ok !





pen'jual ikan' berjaya: deedymyself

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

No comments: