oh belog

Friday, November 11, 2011

LAGU UNTUK 'DIA'


haluuuuu serapan lengkong!!!!

hari ni aku mau kongsikan lagu lagi
lagu yang aku tulis lama dulu

dulu pernah aku khaskan kepemilikan lagu ini untuk 'dia'
macam poyo
tapi aku buat betul2 untuk dia

tapi aku tau dia xpernah dengar
sebabnya aku terlalu penakut untuk lagukan ini depan dia
terlalu bodoh untuk terus diam duduk xberbuat apa

jadinya sekarang
kerna dia sudah ada yang punya
kerna aku pun dah boleh lupakan semua
lagu ini aku kongsikan di sini

lagu untuk 'dia' sudah bertukar jadi lagu untuk 'semua'
sudah tidak ada lagi pengkhususan untuk sesiapa

tapi itu buatkan lagu ini kurang bermakna
tapi biarlah..
semua dah lepas
kan??

sebab aku pun sudah boleh senyum sekarang
sebab aku suka lihat dia senang
jadi aku boleh nyanyikan ini dengan riang
lalalalalalala

aku sediakan sekali lirik yang aku karang
and maaflah pada yang xsuka tulisan jiwang2
sebabnya lagu yang ini  terpaling karat jiwangnya


lagu untuk dia






Dan berlari aku mencari
Diriku
Dan berhenti aku menghindar
Rasaku

Laguku
Bernyanyi aku sendiri
Menahan rasa
Kembali aku ragui
Hatiku

Kau
Kuharapkan kau mengerti
Maksudku
Tak perlu
Kan ku tersiksa begini
Fahami aku

Maafkan
Kutakkan pernah bisa untuk
Melafazkan


Maafkan
Kutakkan pernah mampu untuk
Menyatakan

Oh padamu
Kurindu, kumahu
Akhirnya telah kubiarkan
Kau pergi berlalu

Berlari
Mencari
Cinta, cintaku

Tak perlu kau ragu
Kusedia, kusedia
menunggu




lagu untuk 'dia': deedymyself
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

No comments: