oh belog

Thursday, November 10, 2011

TRAGEDI OKTOBER


haluuuu serapan lengkong!!!!!!!!!!!!!!!!

haih tragedi betul!
suara aku hilang lagi!
sakit tekak lagi

so aku ambil kesempatan tengah serak2 ni konon2 nak bawak lagu awie
tragedi oktober
and yg lebih tragedinya lagi, lagu rock kapak ni dah jadi balada jiwang karat bila dapat kat aku
hahahahaha

sorry lah ye
dah memang teman ni macam ni
nak wat camne lagi

so kalau sudi dengarlah tragedi oktober versi tragis xbermaya ni
aku sertakan sekali lirik dan chordnya di bawah nanti



Am                   G
   Tak sanggup lagi aku
                     F
   Mengenang kisah lalu
         C          G      Am
   Keganasan menghantui diriku
                 G
   Biarkan ia pergi
                      F
   Menjadi suatu misteri
            C       G           F
   Bagaikan tiada hati yang peduli

 

         G        C
   Tidak mahu ku ingat lagi
F      G          C
   Apa yang telah terjadi
           G
   Tragedi Oktober

 

           C     G        F
   Sesalan aku hanya untukmu sayang
         C       G       F
   Ampunilah segala dosa-dosaku
           C      G         F
   Tidak sengaja aku mengasari diri mu
          C        G   F
   Bagiku kau bukanlah lawanku
Am           G
   Kekasihku
 
 

Am                  G
   Hanya satu ku pinta
                 F
   Kujujuran darimu
           C       G    Am
   Berilah peluang hidupmu
                 G
   Aku rela bersama
                   F
   Meranjau onak duka
           C       G     F
   Agar berkekalan hendaknya
 

         G        C
   Tidak mahu ku ingat lagi
F      G          C
   Apa yang telah terjadi
           G
   Tragedi Oktober

 

           C     G        F
   Sesalan aku hanya untukmu sayang
         C       G       F
   Ampunilah segala dosa-dosaku
           C      G         F
   Tidak sengaja aku mengasari diri mu
          C        G   F
   Bagiku kau bukanlah lawanku
Am           G
   Kekasihku
tragedi oktober: deedymyself
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

No comments: