oh belog

Monday, October 3, 2011

AKU ADA KAMU

haluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu serapan lengkong!!!

owh lama sudah tak membebel di sini
jujurnya memang dah lama aku xmembebel
tapi sekarang xbanyak masa yang terluang nak menulis tentang apa2
projek cerpen pun masih tergendala
haih!

tapi harini seperti biasa aku mau kongsikan lagu lagi
lagu baru yang aku beri nama 'aku ada kamu'
lagu ni akan aku jadikan lagu tema untuk cerpen aku bagi episode kelima
jadi nantikan. hehe

lagu ni berkisahkan tentang kisah cinta (poyo gila!)
tentang kekasih yang sentiasa ada disamping di waktu susah atau senang
aku sediakan sekali liriknya di bawah
so silakan dgr kalau sudi





aku ada kamu

hariku yang kulalui
diam sepi gelita tanpamu disisi

dan setiap apa yang terjadi
pasti resah gelisah bermain di hati

tanpamu di sisiku tak pernah ku bahagia
tanpamu bersamaku tak pernah ku ceria

kau kasih semuanya untukmu
takkan pernah ku berpaling kau hanya satu

disetiap adanya dirimu
penuh warna warni disegenap hariku

hadirmu di sisiku tak pernah ku derita
hadirmu bersamaku takkan ada bosannya

engkaulah segalanya untukku bahagia
dan engkaulah segalanya untukku ceria

engkaulah segalanya pengubat derita
kuberharap, aku akan ada kamu
selama-lamanya



aku ada kamu: deedymyself
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

1 comment:

aiman mania said...

ecececececece...jiwang plak bro nih..hoohoo..
bro!buatlah fanfic guna watak2 artis korea....huuhuu...