oh belog

Thursday, October 13, 2011

BERIBU SESALAN ning,jac,shila_cover



haluuuuuuuuuuuuuuuuuuuu serapan lengkong!!!
hari ni aku memekak2 lagi

lagu yg tengah aku minat sekarang
beribu sesalan dari ning jac and shila

bukan setakat aku je yg suka
satu rumah ni pun gila lagu tu
jangan ingat org bujang xtahu jiwang2 ok! lol







Intro Am G F C Dm Am F E

Am G
Ku susuri malam ini
F C
Yang tidak berbintang sunyi sepi
Dm Am
Juga rembulan dah menghilang
F E
Dalam kelam ku sendiri

Am G
Ku mencari hembus bayu
F C
Yang slalu berbisik madah rindu
Dm Am
Kini membisu dalam sayu
F E
Tidak ku temu suaramu

**
Dm G
Kekasihku di jalanan yang berliku
C F
Di saat ku perlukanmu
Dm E
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Am G
Di sini ku tersedu-sedu
Dm E
Setelah cinta pergi
Am G Dm
Ku mengusung duka ini diiringi
Dm E
Kisah janji dimungkiri lagi

Am G F C Dm Am F E

Repeat Chorus

Am G
Sia-sia ku Mencintaimu
F C
Setia padamu Percayakanmu
Dm Am
Sebak dadaku Retak hatiku
F E
Luka jiwaku Dihiris pilu

Am G
Sia-siaku Mencintaimu
F C
Setia padamu Percayakanmu
Dm Am
Sebak dadaku Retak hatiku
F E
Luka jiwaku Dihiris pilu

E
Beribu sesalanku

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

1 comment:

mar chan said...

kwn aku kat tmpt keje tu pun de sorg duk gila lagu ni. asyik nyanyi je. lagu ni pun dh masuk playlist aku after aku tgk citer kitab cinta. muahaha.. best dowhhhh...