oh belog

Wednesday, January 11, 2012

OMBAK RINDU ost_cover



asyik2 nak memekak je kan mulut neh!!
maap le jiran sebelah
aku dah try buat bilik ni jadi se'soundproof' yg mungkin!
harap2 diorang xkesah

bila semua org cakap pasal ombak rindu, mula2 aku cam pelik
best sgt ke cite tu??
bila semua org g panggung, aku pun cam teringin nak tengok gak
tapi waktu tu tengah busy ngan assignment

so baru2 ni lepas filem tu terlepas kat utube barulah berpeluang tengok
bestlah jugak
sedih pun ada
tapi xdelah sampai menitis air mata pun

tapi apepun aku suka lagu dia
yg hafiz ngan adira nyanyi tu
soo ni percubaan aku untuk wat cover
maap le xfamiliar sgt ngan lagu ni
so main hentam2 ikut cara sendiri



Intro: Am Dm G C Dm F Dm E

     Am                     Dm

Tuhan tolong lembutkan hati dia

G              C

Untuk terima ku seadanya

 Dm

Kerna ku tak sanggup

 F

Kerna ku tak mampu

Dm                     E

Hidup tanpa dia di sisi ku

  Am                      Dm

Tuhan aku tahu banyak dosa ku

G                    C

Hanya ingat Kamu kala duka ku

Dm               F

Namun hanya Kamu yang mampu membuka

Dm               E

Pintu hatinya tuk cintaku


Am              Dm

Malam kau bawalah rinduku

   G               C

Untuk dirinya yang jauh dari ku

A              Dm

Agar dia tidak kesepian

B7             E

Selalu rasa ada cinta agung

 
Am             Dm

Hujan bawa air mata ku

     G                C

Yang mengalir membasuh luka ku

A               Dm

Agar dia tahu ku terseksa

B7               E

Tanpa cinta dia di hatiku

F           E

Hanya mampu berserah

F       E        Am

Moga cahaya di penanti




ombak rindu: deedymyself
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

No comments: