oh belog

Sunday, January 15, 2012

melangkah ke sana


hola!!!
assalamualaikum!

aku memekak lagi hari ni, dengan lagu baru
actually xdelah baru mana pun

aku tulis yg ini sebulan lepas
waktu ramai dikalangan rakan2 yg kelihatan kusut dengan segala assignment dan projek yg mahu dihantar
jujurnya aku pun kusut jugak waktu tu

hidup ini xselalunya indah
terkadang kita terperosok ke bawah
terkadang kita jatuh terbaring rebah

namun percayalah yg kita akan sentiasa ada cara untuk bangkit
sentiasa ada jalan walaupun perit

tunjukkan pada dunia betapa kita mampu
betapa kita kukuh bertugu
biar apa yg datang bertamu

so yg ini untuk kawan2 aku

walau sejauh manapun kita jatuh
percayalah kita ada jalan untuk kesana

dan andai satu hari aku rebah
tolong pimpin aku biar susah
sebab kalianlah yg selalu buat aku kuat biarpun sebenarnya payah




MELANGKAH KE SANA

biarkan saja semalam sudah berlalu
seka airmata tersenyum kepadaku
biar dunia tahu kau tak selemah itu
kobarkan semangatmu yang jitu

tak usah lagi kau gundah
jangan sekali engkau mengalah
percaya kau kan berjaya
jadi janganlah menyerah saja

tuhan ada bersama kita 
selagi kita masih percaya
masih berserah kepadanya

genggam tanganku jangan rebah
bersiaplah untuk melangkah bersama

dan tak usah lagi terus mengalah
oh bangkitlah, untuk melangkah kesana

tiap jalanan beza pasti ada likunya
tiap manusia kita pasti ada kurangnya

tapi hanya yang lemah mengalah kerna itu
kuatkanlah tekad di hatimu

dan kupercaya kita kan ke sana
dan kita melangkah
usah gentar
maju saja




melangkah ke sana: deedymyself
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

1 comment:

topeng said...

tak usah lagi kau gundah
jangan sekali engkau mengalah
percaya kau kan berjaya
jadi janganlah menyerah saja

"wat model!!!"