oh belog

Thursday, July 14, 2011

sini, aku mau bisik

sini, aku mau bisik!!
aku mau bilang
"yusuf taiyooooobbbbbbbbbbbbbbb!!!"
hahahaha wak lu!!

ginilah kerja orang gila
xada waktu lapang hatinya
ada saja ingin diluah
ada saja mahu dicurah
ada saja mahu dilimpah

sakit aku bilang
senang aku sembang
rajuk aku diam
marah aku berang
meluat aku luah
benci aku ludah

mudah dgn ini
dgn bahasa2 aku
xperlu direct meluah
xperlu terus mencurah

filter lidah ini dgn jari jemari menari
tekan aksara2 itu
biar jadi kata
biar jadi madah
jujur telus dari hati
biar terbit rasa2 itu
sampai aku puas benar dgn kata

cukup aku yg tahu
cukup aku yg rasa
kalau kau mahu cuba,
kalau kau suka,
itu buat aku bonus extravaganza

bagai selalu yg aku bilang
ini taj mahal kata aku
bukan untuk dipamer pada dunia
bukan untuk aku framekan didinding geran pemilikannya
cukup untuk aku
cukup buat aku
orang gila kata
orang gila segala
tapi jauh aku dari gila nama

terjauh lencong aku melalut ini hari
mungkin kerna kepalaku bukan disini
jari jemari gian mahu menari
aku layankan saja
aku diamkan saja
nanti bosan dia berhenti

maka ampunkan aku sekali lagi
andai tersasul-sasul kau cerna xmengerti
aku mengerti itu
sebab ini jiwa aku
sebab ini cinta aku
sukar mau mengerti

sini, aku mau bisik!!!
"puas sudah menari hari ini. si telunjuk, manis dan si ibu sudah mabuk todi"

penat sudah: deedymyself
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

No comments: