oh belog

Wednesday, July 20, 2011

tentang hari ini (video)

serapan lengkong!!!!!!!!!!!!!!!!
lengkong semalam!!!!!!!!!!!!!!
hahahaha

beberapa hari lepas aku ada post lirik yg aku buat kat sini
so aku da try buat demo untuk lagu tu
hahahhaahaha
tapi sumbang mambang je

tajuk lagu neh 'tentang hari ini'
mengisahkan tentang someone yg bangkit dari hari2 semalam yg menyakitkan
menjatuhkan

p/s: video neh dirakam malam2 buta so suara yg aku boleh bagi cuma yg terpaling rendah volumenya hahah
+xtau kenapa tekak kering so asyik telan air liur saja. sorry. nanti ada masa aku record yg baru

 
indah hari penuh cahaya
menghapus segala
mendung kelmarin jadi punca derita

langit cerah bawa bahagia
tiada gelita

ku bertanya kemana menghilang
sang mendung hiba
yang kelmarin datang

meragut harapan segala impian
oh tuhan berkati hari ini moga penuh cinta
biarkan cerah segalanya menghapus sengsara

langkah kaki maju bersama
tidak kan ku lupa
mendung kelmarin mungkin kembali jua

biar nanti ku kebasahan
tidakkan ku rebah

ku bertanya kemana menghilang
sang mendung hiba
yang kelmarin datang


meragut harapan segala impian
oh tuhan berkati hari ini moga penuh cinta
biarkan cerah segalanya menghapus sengsara

semuanya yang telah terjadi pasti ada hikmahnya
biarkan kecundang hari ini kubangkit semula
 
hari ini aku bangkit: deedymyself

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

1 comment:

farah wahida said...

suke3....sedap..bleh jd artis la ko....