oh belog

Friday, December 9, 2011

aku hanya aku


halu serapan lengkong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hari ni aku mau kongsikan lagu lagi
sebelum apa2 aku nak cakap kisah lagu ini bukan tentang aku

aku dapat msg dr my hoobae nak mintak aku tuliskan lagu ttg cerita yg dia beri
so aku tuliskanlah lagu ini

mmg sgt jiwang
aduh!
hahahaha
"aku xjiwang ok!"

begini ceritanya


.watkn lagu kisahnya 'dia tersuka sahabat dia nieyh..tp dia sedar xmungkin sahabat die nieyh akn sukekn die..lgpn dorg nieyh mcm langit dan bumi..jd dy rase xlayak sgt2 nk sukekn sahabat dy..jd dy amek kptsn tok menjauhkn diri dr sahabat dy nieyh walhal tiap kali terserempak ngn sahabat dy nieyh dy xpandang pown muke sahabat die tuh..bkn membenci sebaliknya xtahan rasa berdebar dlm hati tatkala melihat sahabat dy nieyh...kadangkala sesuatu itu xdpt diluahkn melalui kata2 jd biarlah dy nieyh memendam rase je kat sahabat dy nieyh td..huhuhuu


ok so inilah percubaan aku untuk sampaikan cerita yg tadi itu







KU HANYA AKU


Kerna diriku
Hina di matamu
Benci diriku
Ku hanya aku

Dan ku sendiri
Kumencari
Siapakah aku
Sadari diri ini
Diri ini taksempurna padamu

Kerna dirimu
Satu dalam beribu
Tapi diriku
Ku hanya aku

Berpalinglah kekasih
Ada aku di sini
Sedia menantimu
Seluruh hidupku


Pandanglah kekasih
Kutetap menanti
Walaupun di hatimu
Tiada ruang bagiku

Mencintaimu
Seluruh hidupku
Walau ku tahu
Siapa aku

Kekasihku
Hanya aku
Dan dirimu di hatiku
Kekasihku

mencintaimu
benci diriku
kerna ku tahu
aku hanya aku



Jiwang karat: deedymyself
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

No comments: