oh belog

Friday, December 23, 2011

topeng kalis maki

haluuuuu serapan lengkong!!!
assalamualaikum!


ok aku tulis lagu ni lama dulu
tahun lepas maybe
aku pun dah lupa

tapi aku recordkan kembali dalam versi baru
konon2 nafas baru
perasan!!

laagu ni ceritanya tentang aku
tentang kita2 yang rimas menadah telinga mendengar umpat keji orang

tentang kita yang terlalu sgt nak mendengar cakap2 orang
itu salah, itu xbetul

ok camni,
senang je
macam aku selalu cakapkan
jadilah apa yg kita mahu jadi
selagi xterpesong hukumnya maka jadilah

peduli apa orang nak kata
mulut orang bukan macam mulut tempayan kita boleh tutup2 kan??

biarkan je yang mencaci
biarkan saja yang membenci

sebabnya dari apa yang aku dok perhati
mereka itu adalah dari golongan orang2 yang iri
mereka itu adalah dari golongan orang2 yang dengki

jadi diri sendiri ok!
insyaallah kita happy

so untuk kalian2 yg rasanya kurang senang dengan aku
yg ini khas untuk korang



TOPENG KALIS MAKI

TOPENG KALIS MAKI

Biarkan saja yang menghina terus berkata
Biarkan saja yang mencela terus bersuara
Nanti esok pasti bila jemu membisu jua
So apa problemnya?
Aku tahu aku siapa

Dan bila esok ku dicemuh lagi
Dan bila nanti mereka sakiti lagi
Akan kubiar tanpa kata tanpa suara
Topeng kalis maki kini ku sarung dimuka

Aku… begini..
Kuterima segalanya
Kau pula yang susah hati

Happy… sendiri…..
Ku tahu ku tak sempurna
Tapi aku sadar diri

Biarkan saja yang menghina terus tertawa
Biarkan saja yang mencela bermasam muka
Yang pasti insan di dunia tiada sempurna
Nak bangga diri hey pergilah cermin muka
Aku… mereka…
Diciptakan berbeza tak perlu kau banding
Tidak… serupa…
Kutahu ku tak sempurna
Tapi aku sedar diri

Biarkan saja yang menghina terus berkata
Biarkan saja yang mencela terus bersuara
Nanti esok pasti bila jemu membisu jua
So apa problemnya?
Aku tahu aku siapa.


Melepas geram: deedymyself



















Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

No comments: