oh belog

Friday, December 16, 2011

SAHABAT TERBAIK

haluuuu serapan lengkong!!!!!!

jujur aku tulis lagu ini cuma 30 minit
sebabnya alhamdulillah ilham datang bergolek

jujurnya tadi aku rindukan kawan2 aku
zaman kecil2 aku
zaman sekolah aku

syukur aku dikelilingi sahabat2 sejati
yang faham aku yang begini

kalaupun ada yang benci
cukup bagi aku ada mereka
sebabnya mereka memahami
sebabnya mereka ikhlas mendampingi

so yg ini khas untuk mereka

skbw
smkbe
teknik jb
plkn padang hijau
uitm perak

kalian yg terbaik!!!

'sahabat sejati itu harta
ditingginya engkau dia sorak
dijatuhnya engkau dia sambut'






SAHABAT TERBAIK

tersenyum kusendiri
mengenangkan kisah itu
disaat kita semua bersama dahulu

sahabat terbaik yg pernah ku miliki
tak pernah sekalipun luput dalam memori

sahabat terbaikku
kalianlah yg selalu ku rindu

sahabat terbaikku
bersama kita mengejar cita dahulu

suka duka gelak tawa tangis tersedu
terlalu banyak yg kau ajarkan padaku

terlalu cepat rasanya masa yg berlalu
kini semua dewasa punya hala tuju

masihkah kau ingat lagi
saat kita semua bermain lari-lari

gelak tawa tiada henti
itulah yang kurindukan selama ini

biar apa yg terjadi ingatkan aku
masa-masa bahagia yg kita tempuh dahulu

mungkin suatu hari nanti kita kan bertemu
dalam sorak gembira persis kita yg dulu

andai ditakdirkan nanti kita bertemu
kenang kembali
kisah kita dahulu
bersama kita gelak tangis tersedu
mohon kenang daku dalam doamu

sahabat terbaikku




aku rindu korang!!!: deedymyself
Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

No comments: